music

music

music

music

آلبوم جدید و زیبای داود ناقور به نام حواست به من باشه , با سه کی


آلبوم جدید و زیبای داود ناقور به نام حواست به من باشه


MP3 320

دانلود آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

دانلود آلبوم در یک فایل زیپ با لینک رپیدشر

***

حواست به من باشه

هیچی مهم نیست

انگاری

حس می کنم

خدایا عاشقم

کسی دیگه نمیاد

مگه من مردم

دختر کدخدا

دریا

 افسوس

بی تو دوباره

تنهائی

MP3 128

دانلود آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

دانلود آلبوم در یک فایل زیپ با لینک رپیدشر

***

حواست به من باشه

هیچی مهم نیست

انگاری

حس می کنم

خدایا عاشقم

کسی دیگه نمیاد

مگه من مردم

دختر کدخدا

دریا

 افسوس

بی تو دوباره

تنهائی

OGG 56

دانلود آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

دانلود آلبوم در یک فایل زیپ با لینک رپیدشر

***

حواست به من باشه

هیچی مهم نیست

انگاری

حس می کنم

خدایا عاشقم

کسی دیگه نمیاد

مگه من مردم

دختر کدخدا

دریا

 افسوس

بی تو دوباره

تنهائی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد